Kujawsko - Pomorski Specjalny Ośrodek
 Szkolno - Wychowawczy

im. Janusza Korczaka w Toruniu

Jestem nie po to, aby mnie kochali i podziwiali,
 ale po to, abym ja działał i kochał

Janusz Korczak

Organem prowadzącym dla Kujawsko-Pomorskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego
w Toruniu  jest Samorząd Województwa
 Kujawsko-Pomorskiego

Dodatkowe menu
Masz pytanie?

Zadzwoń,
udzielimy na nie odpowiedzi.

881 211 042

Start Aktualności Wycieczka na Kaszuby

Wycieczka na Kaszuby

Uczniowie Szkoły Branżowej wzięli udział w wycieczce na Kaszuby. Naszym pierwszym celem był taras widokowy na Wieżycy. Po krótkiej wędrówce szlakiem przez las bukowy doszliśmy na taras widokowy, a jego wysokość nas nie przestraszyła i wszyscy dzielnie wspięliśmy się na szczyt, pokonując 182 stopnie. Wysiłek się opłacił – widok, który mieliśmy okazję podziwiać, był cudowny.

Kolejnym punktem podróży była Strysza Buda. Na początek mieliśmy okazję przyjrzeć się najciekawszym budowlom Kaszub, Polski i Świata w Kaszubskim Parku Miniatur. Pani przewodnik opowiedziała nam wiele ciekawych informacji na ich temat, a my mieliśmy okazję zrobić sobie zdjęcie pod Wieżą Aiffla, Big Benem, czy Górą Rushmore. Następnie przeszliśmy szlakiem gigantów, gdzie stanęliśmy oko w oko z kilkumetrowymi owadami, ptakami i rybami.

Ostatni z parków to Kaszubski Gracik – miejsce, gdzie znajduje się kilkadziesiąt samochodów pochodzących z czasów PRL-u, z bajek i filmów. Uczniowie mogli usiąść w limuzynie, Batmobilu, milicyjnym polonezie, terenowym fiacie 126p i wielu innych pojazdach.

Na koniec przyszedł czas zabawy, a w Stryszej Budzie było wiele atrakcji. Uczniowie przeszli przez ogromny labirynt i tor przeszkód, zasiedli przy stole olbrzyma, a także mieli okazję strzelać z łuku do dinozaurów. Odwiedziliśmy też Zamek Strachu, wiele radości przysporzyła nam wizyta w gabinecie luster.

Wyjazd był bardzo udany, a wrażenia niezapomniane.